گاردن گلو دبی، بزرگترین باغ نور در جهان (+تصاویر)

گاردن گلو دبی -Dubai Garden Glow

اگر علاقه مند هستید تا در سفر به دبی یکی از جالبترین و متفاوت ترین جاذبه های این شهر خارق العاده را از نزدیک مشاهده کنید بهتر است سری به بزرگ ترین باغ نور دنیا یعنی گاردن گلو دبی بزنید و از تماشای باغی بسیار بزرگ که تمامی زیبایی خیره کننده خود را مدیون نورآرایی می باشد نهایت لذت را ببرید و از آن جا که زیبایی گاردن گلو دبی در شب هنگام دوچندان می شود به طور قطع بهترین انتخاب برای شب های دبی خواهد بود.

گاردن گلو دبی دنیایی از تخیلات با ترکیبی از هنر و خلاقیت است که مفهومی شگفت انگیز را ایجاد کرده است. دبی گاردن گلو دارای سه بخش مختلف است که هر کدام عنوانی را به خود اختصاص داده اند. این بخش ها شامل بزرگترین پارک دایناسور می شود که در آن بیش از ۱۲۰ گونه دایناسور بصورت انیمیشنی وجود دارد. آیس پارک که در آن آب و هوایی قطبی در وسط کویر را به وجود آورده اند. گلو پارک که از میلیون ها ال ای دی تشکیل شده و فضایی با نورپردازی خیره کننده ای را ایجاد نموده است.

گاردن گلو دبی,عکس های گاردن گلو دبی,آدرس گاردن گلو دبی

 گاردن گلو دبی، از جاذبه های دیدنی دبی

هدف از ساخت گاردن گلو دبی 
انگیزه از ساخت گاردن گلو دبی این است تا مردم را در مورد اهمیت کاهش انتشار کربن و حفظ جهان با استفاده از مواد قابل بازیافت آموزش دهد تا نسل های آینده همچنان بتوانند سیاره زمین را به عنوان یک دنیای شگفت انگیز در ذهن خود داشته باشند. تاسیسات هنری در مجموعه گاردن گلو دبی توسط هنرمندان ماهر از سراسر جهان ساخته شده است به گونه ای که برخی از این هنر های فوق العاده می توانند در کتاب رکوردهای جهانی گینس حضور داشته باشند.

افتتاح گاردن گلو دبی

گاردن گلو دبی در ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۶ ادامه یافت و در اکتبر سال ۲۰۱۶ جاذبه های جدیدی به آن اضافه شد. گاردن گلو دبی به عنوان مقصد سرگرمی خانواده ها در تمام سنین بسیار محبوب است که تجربه جدیدی از یک تفریح و سرگرمی را ارائه می دهد.

قسمت های مختلف گاردن گلو دبی
پارک نور
اولین بخش که در گاردن گلو دبی می توانید از دیدن آن نهایت لذت را ببرید پارک نور نام دارد و البته نا گفته نماند که افراد با ورود به این پارک می توانند مجسمه ها و اشکالی را مشاهده کنند که به نوعی در تلاش اند تا مفاهیمی چون صرفه جویی در منابع انرژی، احترام به محیط زیست و زمین، کاهش تولید زباله و محافظت از حیوانات و حیات وحش و مواردی از این قبیل را به آن ها گوشزد نمایند.

گاردن گلو دبی, تصاویر گاردن گلو دبی,عکس های گاردن گلو دبی

 عکس های گاردن گلو دبی

پارک دایناسورها
با ورود به پارک دایناسورها می توانید در زمان سفر کنید و به دوران دایناسورها بروید اما این دفعه کمی سفر شما متفاوت خواهد بود چرا که این دایناسورها در واقع ربات های بسیار بزرگ شبیه سازی شده ای هستند که پر از رنگ های زیبا و خیره کننده می باشند و می توانند تا مدت ها شما را سرگرم نمایند و البته بد نیست بدانید که در این قسمت ۳۴ نوع دایناسور مختلف با اطلاعات کاملی به معرض نمایش گذاشته شده اند و د رنهایت می توانید ۱۲۰ دایناسور را مشاهده کنید و از تماشای آن ها نهایت لذت را ببرید.

خیابان شادی 
اگر به شهر دبی قدم بگذارید می توانید خیابان شادی را در آن مشاهده کنید و البته بد نیست بدانید که هدف از نام گذاری این خیابان ترویج شادی و نشاط در بین مردم دبی بوده است و گاردن گلو هم برای توسعه بیشتر شادی یکی از بخش های خود را به خیابان شادی نام گذاری کرده است و افراد با ورود به این بخش افرادی را مشاهده خواهند کرد که در حال رقص و پایکوبی اند و چهره های خندانی دارند.

گاردن گلو دبی,قسمت های گاردن گلو دبی,عکس های گاردن گلو دبی

 تصاویر گاردن گلو دبی

پارک یخی 
همان طور که می دانید شهر دبی دارای آب و هوای گرمسیری است اما جالب است بدانید که در این شهر می توانید از پارک یخی که در واقع بخشی از گاردن گلو دبی می باشد دیدن کنید و از این امر نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید که ۱۵۰ هنرمند خوش ذوق برای ساخت این مجسمه های یخی از سرتاسر جهان دست به کار شده اند و در نهایت توانسته اند بیش از ۵۰۰۰ تن یخ که به صورتی بسیار زیبا تراشیده شده اند را در این بخش قرار دهند.

گاردن گلو دبی,آدرس گاردن گلو دبی,عکس های گاردن گلو دبی

 پارک یخی در گاردن گلو دبی

جنگل خوشحال
و در نهایت آخرین بخش این پارک زیبا و نورانی بخش جنگل خوشحال و شاد نام دارد و همان طور که از نام آن کاملا مشخص است افراد با ورود به این بخش می توانند جنگلی نورانی که درختانش لبخند به لب دارند و حیوانات بزرگ و کوچکی که درآن شاد هستند را مشاهده کنند و از این امر نهایت لذت را ببرند.

شب های جادویی
یکی از بخش های جدید و تازه گاردن گلو شب های جادویی است که توانسته در همین مدت کم افراد بسیاری را شیفته و عاشق خود کند و همچنین بد نیست بدانید که با ورود به این بخش می توانید بعد از عبور از فانوس های بسیار بزرگ نورانی مجسمه های غول پیکر حیوانات که با نور تزئین شده اند را مشاهده کنید.

هشتگ دبی من
بخش هشتگ دبی من با این هدف ساخته شد تا افراد بتوانند در موزه مجازی زندگی در شهر دبی عکس ها و فیلم های خاطره انگیز از سفر به این شهر را به این هشتگ بفرستند و از آن جا که این پارک بهترین مکان برای عکس های زیبا از شهر دبی بود این بخش به پارک اضافه شد.

دنیای دریا
بخش جذاب دیگری که در دنیای نور دبی می توانید از تماشای آن به وجد بیاید دنیای دریا نام دارد و البته نا گفته نماند که این بخش توانسته عنوان اولین پارک موضوعی در کشور امارات متحده عربی که توانسته دنیای زیر آب را به نمایش بگذارد را به دست آورد.

گاردن گلو دبی,آدرس گاردن گلو دبی,تصاویر گاردن گلو دبی

 گاردن گلو دبی

نکاتی برای بازدید از گاردن گلو 
√ ورود به این مجموعه از هتل های دبی انجام می شود.
√ ورود از مناطق دیگر به غیر از هتل دبی در صورت درخواست با هزینه اضافی انجام می شود.
√ انتقال شما یا خدمات حمل ونقل در دسترس است  اگر گزینه «انتقال» را در زمان رزرو خود انتخاب کنید.
√ بلیط ورودی برای ورود یک نفر به پارک معتبر است.
√ مواد غذایی از بیرون مجموعه، نوشیدنی ها و سیگار کشیدن مجاز نیست.
√ توپ، اسکیت، دوچرخه، حیوانات خانگی مجاز نیستند
√ مواد غذایی از بیرون مجموعه، نوشیدنی ها و سیگار کشیدن مجاز نیست.

ساعات بازدید
ساعات کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه: ۰۴:۰۰ – ۱۲:۰۰ شب. پنجشنبه ها، جمعه ها و روزهای تعطیل عمومی: ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱:۰۰ بامداد.

آدرس گاردن گلو دبی
امارات متحده عربی، دبی، گیت ۶ و ۷ پارک زابل، جاده شیخ زاید
Sheikh Zayed Road | Zabeel Park Gate 6 & 7, Dubai, United Arab Emirates

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات