بیوگرافی و عکس های ملیسا دونگل مدلینگ و بازیگر ترکیه ای

 

زندگی نامه ملیسا دونگل, ملیسا دونگل و همسرش, ملیسا دونگل مدلینگ

ملیسا دونگل بازیگر جوان ترکیه

 

بیوگرافی ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای

ملیسا دونگل (متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۹۹) بازیگر و مدل ترکیه ای است که بیشتر به خاطر بازی در نقش دنیز چلیک در سریال درام بیزیم هیکای شناخته می شود. وی هم اکنون محبوبیت بسیار زیادی در بین بازیگران جوان ترکیه دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این بازیگر جوان ترکیه اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذاریم.

چکیده ای از بیوگرافی ملیسا دونگل

نام: ملیسا

نام خانوادگی: دونگل

تاریخ تولد: ۱۸ سپتامبر سال ۱۹۹۹

محل تولد:  استانبول

حرفه: بازیگر و مدل

وضعیت تأهل: مجرد

 

بیوگرافی ملیسا دونگل

 

 ملیسا دونگل, بیوگرافی ملیسا دونگل, عکس های ملیسا دونگل

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل

 

ملیسا دونگل در ۱۸ سپتامبر سال ۱۹۹۹ در شهر استانبول ترکیه متولد شد. مادر او روس و پدرش اهل ترکیه می باشد.

ملیسا تحصیلات خود را در آکادمی هنر عثمان یاغمور درلی به اتمام رساند. او فعالیت هنری خود را با بازی در سریال الیف در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد که باعث شهرت وی شد.

 

در سال ۲۰۱۶ او در سریال تلویزیونی  Hangimiz Sevmedik در نقش Sevtap بازی کرد. در همان سال در سریال آرکا سوکاکلار در نقش نیل به بازی پرداخت.

در سال ۲۰۱۸ در سریال Bizim Hikaye که یک سریال درام بود، در نقش دنیز چلیک ظاهر شد که با همین سریال نیز بیشتر شناخته شد. او به خاطر بازی در این سریال و ایفای نقشش بسیار مورد ستایش و تحسین قرار گرفت.

 

در سریال Sen Çal Kapımı که پخش آن در سال ۲۰۲۰ از FOX آغاز شد، او در نقش “جرن باشار” بازی کرد. ملیسا به علت مشکلات روده ای مجبور شد تا در چند قسمت، از ادامه بازی در سریال سر باز زند.

در جولای سال ۲۰۲۱ اخباری در مورد اختلاف و بگو مگوی ملیسا با پدرش در ارتباط با حضانت خواهر کوچکترش فاش شد. او در کودکی توسط پدرش مورد آزر و اذیت قرار گرفته بود که در نتیجه آن، بعدها پدرش به زندان افتاد.

 

علاقمندی ملیسا دونگل به بازیگری

 

ملیسا دونگل مدلینگ, عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل

ملیسا دونگل اولین نقش خود را در سال ۲۰۱۶ بازی کرده است

 

ماجراجویی بازیگری چگونه آغاز شد؟ او همیشه تمایل داشت بازیگر شود و در جایی از خود نقشی داشته باشد ، سپس شروع به آموزش های اولیه بازیگری کرد.

“در طی این روند ، متوجه شدم که آرامش و تطهیر روانی را نیز تجربه کرده ام. برای من خیلی خوب بود. سپس بازیگری برای من به یک علاقه تبدیل شد. من دوست دارم شخصیت های متفاوتی به خود بگیرم و تأثیرات روانی مشکلاتی را که همه می توانند تجربه کنند ، شاید خودم ، از طریق احساسات مشابه منعکس کنم. ”

 

ویژگی های شخصیتی ملیسا دونگل

 

بیوگرافی ملیسا دونگل, عکس های ملیسا دونگل, ملیسا دونگل بازیگر

عکس های جدید ملیسا دونگل

 

ملیسا دارای روحیه مثبتی است بسیار شاد و بامزه و وظیفه شناس است. او به گفته خودش در برابر زندگی سرکش نیست و بر عکس دارای روحیه انعطاف پذیری نسبت به اتفاقات زندگی است و همیشه زندگی را آن گونه که هست. به عقیده او همین خصلت باعث می شود تا او پر انرژی و شاد باشد.

او از تنها بودن متنفر است و ترجیح می دهد اوقاتش را با افراد مورد علاقه و دوستانش بیرون از خانه سپری کند.

 

ملیسا دونگل روی صحنه چگونه است؟

 

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل, ملیسا دونگل

عکس های ملیسا دونگل

 

به عقیده او تعامل و ارتباط بر روی صحنه از ارزش زیادی برخوردار است. او به تعامل و ارتباط با عوامل صحنه مانند بازیگران، گروه نورپردازی و افراد پشت صحنه بسیار ارزش قائل است.

او از تجربه خوب خود در ارتباط با تعامل هماهنگ با عناصر صحنه ” Love Is In The Air” و “Our Story” می گوید.

 

او از ارتباط خوب و صمیمی اش با هم بازی هایش در هنگام کار می گوید، می گوید آنها بسیار دوست داشتنی و پرکار و فعال هستند. من دوست دارم از این مردم پرتلاش چیز های با ارزشی یاد بگیرم و از اینکه با این افراد فعالیت می کنم خوشحال هستم.

 

علایق ملیسا دونگل

 

عکس های ملیسا دونگل, ملیسا دونگل بازیگر, ملیسا دونگل بازیگر ترکیه ای

علاقه مندی های ملیسا دونگل

 

او به ورزش علاقه فراوانی دارد. از ورزش های مورد علاقه او والیبال و اسکی روی یخ می باشد. او همچنین به موسیقی و نقاشی علاقه دارد و در اوقات فراغتش نقاشی می کشد و موسیقی گوش می دهد، گاهی دیوار های اتاقش را نیز خودش رنگ آمیزی می کند. به تماشای فیلم نیز علاقمند است.

 

او رویای بسیار ویژه و بسیار مهمی درباره تئاتر دارد ، اما می خواهد آن را در زمان مناسب با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

او طرفدار حمایت از حقوق زنان است و عقیده دارد که بسیاری از مردان زنان را نادیده گرفته و آنها را تحقیر می کنند. آنها در این زمینه آموزش ندیده اند و از آگاهی کافی برخوردار نیستند.

پیشنهاد ویژه
  • سفر و گردش,رزرو هتل، اقامتگاه ایرانگردی بارزرو آنلاین اقامتگاه های ارزان
  • درمان بیش فعالی,گفتار درمانی,درمان شب ادراریگفتار درمانی کودکان با بازی
  • افزابش قد,عمل افزایش قد,کوتاهی قددرمان اختلالات حرکتی باشیوه های نوین پزشکی

 

توصیه ملیسا دونگل به جوانان علاقمند به بازیگری

 

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل, ملیسا دونگل, بیوگرافی ملیسا دونگل

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل

 

او می گوید: “بستگی به من ندارد که چیزی را به کسی پیشنهاد کنم ، اما اگر افرادی هستند که مرا دوست دارند و از من پیروی می کنند و به افکار من احترام می گذارند و به آنها اهمیت می دهند ، من می خواهم به آنها بگویم همیشه رویاهای خود را دنبال کنند.

 

“نه” نگویید و به کار خود ادامه دهید. من فکر می کنم پس از ارسال انرژی خوب و حسن نیت به جهان ، هیچ اتفاقی نمی افتد. همه چیز از شخص شروع می شود. فقط درون خود را مثبت و خوب نگه دارید و سعی کنید مطابق آن زندگی کنید. ما چاره ای نداریم جز اینکه کار کنیم ، یاد بگیریم و خودمان را ارتقا دهیم. ”

 

دیدگاه ملیسا دونگل از زندگی

 

ملیسا دونگل, بیوگرافی ملیسا دونگل, عکس های ملیسا دونگل

عکس های ملیسا دونگل بازیگر ترک

 

او ترجیح می دهد در لحظه زندگی کند. او نه به آینده فکر می کند و نه درگیر گذشته می شود ، از لحظه لذت می برد ، فکر می کند که این امر زندگی بیشتری را برای او به ارمغان می آورد. من معمولاً سعی می کنم به زندگی به شکل شاد و مثبت نگاه کنم. حتی زمانی که انرژی من کم است ، حتی زمانی که ناامید یا ناراحت هستم ، سعی می کنم آن را بر روی اطرافیانم ، از جمله خودم ، منعکس نکنم.

 

صرف نظر از اینکه در آن لحظه از چه چیزی ناراحت بودم ، به جای این که خود را به حالت منفی برسانم ، هر اتفاقی که بیفتد ، با تلاش برای برگرداندن خودم به حالت عادی می گویم “بله ، در حال حاضر اتفاق منفی افتاده است ، اما من می توانم این را مثبت کنم ، من این قدرت و انرژی را دارم. ”

 

زندگی کوتاه تر از آن است که غمگین باشی. وقتم را صرف تلاش برای خوشحال کردن خودم می کنم به جای اینکه ناراحت و غمگین باشم. من فکر می کنم همه باید این راه را امتحان کنند.

 

عکس های اینستاگرام ملیسا دونگل, علایق ملیسا دونگل, ملیسا دونگل

ملیسا دونگل مدلینگ ترکیه ای

 

هر تصمیمی که تا این زمان گرفته بودم نتیجه شجاعت من بود. نتایج نیز همیشه خوب نبود ، اما من سعی کردم نتایج بد را بهبود ببخشم یا آنها را خوب ببینم. وقتی افراد در حال تصمیم گیری هستند ، وقتی بین دو گزینه قرار می گیرند ، در واقع هنگام انتخاب “آنچه می خواهند” حرکت جسورانه ای انجام می دهند. همه ما این کار را بدون آنکه بدانیم انجام می دهیم و باید پشت این تصمیم بایستیم. این شجاعت واقعی است. به این ترتیب ، ما می توانیم از طریق مناسب بودن تصمیماتی که می گیریم ، عزت نفس خود را تضمین کنیم. بزرگترین حامی ما ، ما باید دوباره خودمان باشیم.

 

آثار ملیسا دونگل

ملیسا دونگل، یکی از بازیگران ترکیه ای است که به تازگی وارد صنعت فیلم سازی شده است و اولین اثر او در سال ۲۰۱۴ میلادی در دسترس بینندگان قرار گرفت. در ادامه این مطلب، آثار ملیسا دونگل را به شما معرفی خواهیم کرد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات