در LBPS ما طیف گسترده ای از خدمات درمانی زنان را ارائه می دهیم. مشاوره شما ممکن است شامل تست اسمیر ، عمل تنگی واژن ، آزمایش بارداری ، معاینه پستان ، مشاوره یائسگی و تست هورمون قبل از جوان سازی واژن باشد.

سفت شدن واژن با لیزر با FemiLift
از آنجا که دیواره واژن حاوی الیاف کلاژن است ، با گذشت زمان این می توانند کشیده شوند و باعث از بین رفتن دیواره واژن شود. این می تواند باعث کاهش لذت از روابط جنسی شود. و همچنین یک قسمت عادی از پیری ، این کاهش کشش بعد از تولد کودک می تواند افزایش یابد. زنان نیز ممکن است متوجه شوند که بی اختیاری ادرار رخ می دهد. پیامد دیگر از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در واژن می تواند تکرار عفونت های واژن باشد که باعث ناتوان کننده و پریشانی می شود.

فن آوری جدید به ما امکان ارائه یک روش انقلابی برای سفت کردن دیواره های واژن را داده است. با استفاده از لیزر FemiLift برای تحریک رشد کلاژن ، دیواره واژن را محکم می کند و در نتیجه احساس جوانی بیشتری را به شما باز می دهد. همچنین به کاهش بی اختیاری ادرار کمک می کند. علاوه بر این ، بازخورد نشان داده است که سفت شدن واژن با لیزر با استفاده از FemiLift به کسانی که از خشکی و عفونت های مکرر واژن رنج می برند نیز کمک می کند.

سفت شدن واژن با لیزر با FemiLift – ترمیم واژن 
دردناک نیست – زنانی که این عمل را انجام داده اند ، فقط احساس گرما و درد دارند.
خرابی ندارد
طی یک عمل بسیار سریع ، طی چند دقیقه انجام می شود
فناوری اثبات شده است
زنان بلافاصله پس از مدت کوتاهی ، غالباً چند روز ، نتایج را فوراً و بیشتر از آن مشاهده می کنند. تعداد درمان های FemiLift که به شما نیاز دارد برای نتایج طولانی مدت به شما توصیه می شود. این موضوع قبل از انجام هرگونه درمان FemiLift با مشاوره با شما بحث خواهد شد.

عمل تنگ کردن واژن 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات