ستاره های هالیوود برای لاغری و كاهش وزن رژیم ‌های مختلفی را دنبال می ‌كنند كه شاید بعضی از آنها برایتان جالب باشد. در این مطلب به سراغ بیانسه رفته ایم تا راز تناسب اندام و رژیم غذایی او را بدانیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

240

رژیم لاغری بیانسه

ستاره هایی که تصویر آنها را در سینما یا جلد مجلات مد و فشن می ‌بینید همه‌ عمر اندام متناسبی نداشته ‌اند. مطمئنا برای آنها هم پیش می‌ آید كه به دلیل بارداری، كم‌ تحركی یا مصرف زیاد مواد غذایی چرب و پركالری دچار اضافه وزن شوند. اما تفاوت آنها این است که خیلی سریع خودشان را به وزن ایده آل شان می رسانند.

معجزه گیاهان را از یاد نمی برد

به گزارش ایران ناز سوپر استار هالیوودی که بتازگی صاحب فرزند شده است ,توانسته با وجود زایمان , به سرعت وزن متناسب و اندام باربی خود را بدست بیاورد . اما چگونه موفق به این کار شده است ؟ قبل از فستیوال موسیقی کوچلا در سال ۲۰۱۸، بیانسه در مصاحبه ای اعتراف کرد که می خواهد با گیاه خواری اندامش را برای شرکت در این جشنواره متناسب تر کند. او تنها ۴۴ روز زمان داشت تا به اندام ایده آلش برسد.

البته این اولین باری نیست که خانم بیانسه برای رسیده به اندام ایده آلش به سراغ گیاهخواری می رود. او حتی در سال ۲۰۱۳ نیز به همراه همسرش یک رژیم گیاهی ۲۲ روزه گرفت. او در این مورد می گوید:

«ما باید خودمان را دوست داشته باشیم و از بدنمان مراقبت کنیم. این کار مستلزم یک رژیم غذایی خوب و سالم است که به نظرم گیاهخواری بهترین گزینه می تواند باشد.» او حتی در صفحه اینستاگرام خود نیز در مورد فواید اعجاب انگیز مواد غذایی گیاهی به خصوص تست آواکادو نیز مطلبی منتشر کرد.

بیانسه اعتقادی به رژیم گیاهخواری در طول سال ندارد، بلکه او تنها به هدف لاغری از این  روش استفاده می کند.

روش لاغری بیانسه بعد از زایمانش لو رفت

هله هوله ممنوع!

فرقی نمی کند که بیانسه در خانه در حال تماشای تلویزیون باشد، یا در جاده و سفر … او هیچ وقت به سمت هله هوله هایی که ارزش غذایی ندارند، نمی رود. تنها اسنکی که او در طول هفته می خورد، بادام و کیک جو دوسر است.

یکی دیگر از موادی که بیانسه به آن علاقه زیادی دارد، یخ است. بله یخ! او یخ های قالبی را به دست می گیرد و ساعت ها آن را می مکد. او می گوید: «زمانی که من سخت کار می کنم و مجبور به سفرهای طولانی مدت و خسته کننده هستم یا در زمان هایی که استرس شوهایم را دارم، تنها مکیدن یخ است که به من آرامش می دهد.»

شکلات

اگرچه بیانسه برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام مورد علاقه اش رژیم های سختی می گیرد اما هرگز از شکلات نمی گذرد. او حتی در کنسرت ها و پست های اینستاگرام خود نیز در مورد علاقه اش به شیرینی جات می نویسد. به عنوان مثال او یک بار عکسی از شکلات کیت کت، که از برندهای مورد علاقه اش است، را در اینستاگرامش منتشر کرد. اگر به صفحه های شخصی او در شبکه های اجتماعی سری بزنید، خواهید دید که او به کاپ کیک و بستنی یخی نیز علاقه زیادی دارد.

آب و ویتامین

نه تنها مواد غذایی سالم، بلکه مصرف آب نیز در رژیم غذایی بیانسه اهمیت زیادی دارد. او به خوبی می داند که بدنش به چه مواد غذایی محتاج است، از این رو آنها را در برنامه غذایی خود جای می دهد.

او می گوید: «من سعی می کنم تا جایی که می توانم مراقب سلامتی ام باشم. من در طول روز حداقل یک گالن آب به همراه تکه های لیمو در آن، می نوشم. علاوه بر آن، ویتامین های بدنم را نیز تامین می کنم.» شاید به همین خاطر است که او پوست درخشانی دارد. علاوه بر آب لیمو، آب هندوانه نیز از نوشیدنی های محبوب بیانسه می باشد، به قدری که او خودش یکی از سرمایه گزاران این محصول شد.

فرقی نمی کند که او از آب معمولی استفاده می کند یا آب لیمو و هندوانه… مهم این است که او تحت هر شرایطی بدنش را هیدراته نگه می دارد.

رژیم غذایی پس از بارداری

روش لاغری بیانسه بعد از زایمانش بسیار سریع جواب داد . بیانسه بعد از زایمان، مجبور به گرفتن یک رژیم غذایی سخت شد تا شکم اش را آب کند. او در مصاحبه ای گفت: «پس از زایمان، من وقت زیادی برای رسیدن به اندام قبلی ام نداشتم. در واقع من ۳ ماه پس از زایمان ام کنسرتی داشتم و مجبور بودم که در همان زمان محدود به تناسب اندام ایده آلم برسم.»

به راستی او در طول ۹۰ روز با چه رژیم غذایی به وزن ایده آلش رسید؟ او به برخی از رازهایش اعتراف کرد: «من هیچوقت صبحانه را حذف نکردم. صبحانه من شامل سفیده تخم مرغ، اسموتی سبزیجات و شیر کم چرب بود. برای ناهار و شام، من مقدار زیادی ماهی و سبزیجات می خوردم. از مصرف گوشت قرمز، پاستا و برنج نیز پرهیز کردم. در واقع رژیم غذایی من بسیار کم حجم و کم کالری بود.»

رستوران گردی

بیانسه و جی زی از گشت و گذارهای شبانه در رستوران ها لذت می برند. اما آیا می دانید که بیانسه معمولا چه غذایی سفارش می دهد؟ جی زی یک بار در مصاحبه اش سفارش هایی که بیانسه در رستوران ها می دهد را لو داد. او گفت: «بیانسه عاشق پیتزاست. او معمولا پیتزای پپرونی به همراه مقدار زیادی سس گوجه فرنگی سفارش می دهد. برای دسر هم معمولا بیسکویت و یک نوع نان شیرمال پنیری می خورد.»

اما نظر خود بیانسه در مورد خوردن این مواد چیست؟ آخر هفته ها برای بیانسه یک زنگ تفریح است. او می گوید که من در روزهای تعطیل کار نمی کنم، حتی در مورد کارهایم هم با کسی حرف نمی زنم.

غذا و نوشیدنی مورد علاقه ام را می خورم و سریال «Game of Thrones» می بینم.» در واقع خوردن هله هوله و غذاهای مورد علاقه اش در روزهای تعطیل بلامانع است.

رژیم غذایی لیموناد

رژیم غذایی گیاهی، محبوب ترین رژیمی ست که بیانسه به آن روی آورده اما نمی توان تاثیر رژیم های دیگر او را در تناسب اندامش نادیده گرفت. او یک بار در شو اپرا وینفری در مورد رژیم تاثیرگذار لیمونادش گفت و این که چطور به کمک آن توانست به اندام ایده آلش برای بازی در فیلم«Dreamgirls» برسد. او در این باره می گوید:

«این رژیم برای من بسیار سخت بود،چون که من عاشق غذا خوردنم. من به مدت ۱۴ روز یک رژیم پاک سازی بدن گرفتم. رژیم من یک نوشیدنی حاوی آب، آب لیمو، شربت افرا و فلفل هندی بود. البته من مجبور بودم که هر روز آب نمک نیز مصرف کنم. واقعا شرایط سختی بود. فکر کنید که مردم در اطراف من دونات های رنگی و خوشمزه می خوردند و من تنها باید تماشایشان می کردم.»

اسپاگتی، ساندویچ و دیگر کربوهیدرات های خوشمزه

بسیاری از ستاره ها برای رسیدن به تناسب اندام، از کربوهیدرات ها فراری اند اما بیانسه جزو آنها نیست. او سالها قبل در مصاحبه ای گفت: «اگر چه من اکثر اوقات آشپزی نمی کنم اما در درست کردن اسپاگتی و ساندویچ تبحر خاصی دارم. اگر چه درست کردن آنها ساده است اما من آنها را به شیوه خودم درست می کنم.» بنابراین او هم مانند بسیاری از مردم عادی عاشق پاستا و نان های فانتزی ست اما در مصرف این مواد غذایی زیاده روی نمی کند.

خوشبختانه در رژیم سیزیجات او، کربوهیدرات ها هم یافت می شوند که تا حدودی برای بدن او لازم است. به گفته او: «من مجبور نیستم کربوهیدرات ها را به طور کامل از رژیم غذایی ام حذف کنم. با این اوصاف خواب راحتی هم دارم.»

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات