کلینیک روانشناسی صدفی با استفاده از تیمی مجرب و زبده، تمام تلاش خود را جهت ارائه‌ی بهترین خدمت به مردم عزیز می‌کند. کلینیک روانشناسی صدفی زیر نظر بهزیستی بوده و یکی از مراکز مورد اعتماد این سازمان و بهترین کلینیک روانشناسی تهران به خصوص در محدوده غرب تهران می‌باشد. این اعتماد نتیجه‌ی تیمی مجرب، رفتاری حرفه‌ای و خدمات متنوع کلینیک ما است. رضایت صددرصدی مراجعه کنندگان از خدمات، درمانگرها و محیط کلینیک گواه این ماجراست.

بهترین کلینیک روانشناسی تهران

چشم انداز ما

هدف تیم ما از ایجاد این کلینیک چیزی جز خدمات رسانی به مردم عزیز نبوده است. تلاش ما این است که تمامی مشتریان ما رضایت کاملی از خدمات ما داشته‌ باشند. این خود بهترین تبلیغ برای ماست. چشم انداز ما این است که با خدمات متنوع، نوآوری‌های درمانی و کادری مجرب، تبدیل به معروف‌ترین و شناخته شده ترین کلینیک روانشناسی تهران شویم.

بهترین کلینیک روانشناسی تهران

درمانگران ما

کلینیک روانشناسی صدفی از تیمی برگزیده از بهترین روانشناسان و درمانگران تهران در زمینه روانشناسی خانواده، کودک و نوجوان، ازدواج و … تشکیل شده  است. کارآمدی مشاوران سبب شده است تا کلینیک روانشناسی صدفی بتواند رضایت مشتریان و سازمان بهزیستی را به بهترین وجه جلب کند.

خدمات ما

کلینیک روانشناسی صدفی با بهرگیری از درمانگران و مشاوران با تجربه و مجرب، با به روز ترین متدهای روانشناسی، روانکاوی و روان درمانی، بدون شک یکی از برترین کلینیک‌های روانشناسی در غرب تهران می‌باشد. ما مفتخریم اعلام کنیم کلینیک صدفی به عنوان یکی از مراکز مورد اعتماد بهزیستی، آماده ارائه‌ انواع خدمات روانشناختی نظیر مشاوره طلاق، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره فردی، مشاوره شغلی و تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره کودک و نوجوان به هم میهنان عزیز می‌باشد.

بهترین کلینیک روانشناسی تهران

تماس با کلینیک روانشناسی صدفی

ایمیل: sadaficlinic.com

وب سایت: elnaz.sadafie@gmail.com

تلفن: ۴۶۱۳۰۷۷۹-۴۶۱۳۱۰۵۲ (۰۲۱)

واتس‌اپ: ۰۹۰۲۳۷۰۲۵۸۵

اینستاگرام: instagram.com/sadafi.clinic

آدرس: تهران، ضلع شمال غربی میدان پونک، کوچه رمضانی (یکم شرقی)، پلاک ۲۴، طبقه چهارم، واحد ۸

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات