غذای سالم خوردن یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای رسیدن به وزنی ایده‌آل است.
در این جا به معرفی ۱۰ ماده غذایی پرداخته‌ایم تا با مصرف آن‌ها از دست چربی‌های لجوج شکمتان راحت شوید.
236
جوانه‌:
جوانه‌ها سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و با داشتن مواد مغذی و مقوی، معده را برای مدت طولانی سیر و پر نگه می‌دارند.

انگور:
انگور سرشار از فیبر و منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان محسوب می‌شود که از پیری زودرس پیشگیری می‌کند. از آن جا که کالری این میوه کم بوده و دارای آب فراوانی در خود است ماده غذایی موثری برای کاهش وزن محسوب می‌شود.

اسفناج:
اسفناج یکی از مواد غذایی طبیعی برای کاهش وزن است. این ماده غذایی سبز رنگ با داشتن مقدار فراوانی فیبر و آهن در خود، سلامتی شما را به مدت طولانی تضمین می‌کند.

سیب:
اگر به دنبال راهی سالم برای سوزاندن چربی‌های بدنتان هستید سیب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کالری موجود در سیب پایین بوده و سرشار از فیبر است. اگر سیب را قبل از غذا میل کنید بدن شما در طول خوردن غذا، کالری کمتری دریافت خواهد کرد.

گوجه‌فرنگی:
گوجه‌فرنگی دارای خواص مفیدی برای کاهش وزن هستند. این ماده غذایی سرشار از ترکیباتی است که سطح و مقدار هورمون اشتها را تغییر می‌دهند. گوجه‌فرنگی از آن جا که منبع خوبی از ویتامین C است برای سلامتی بسیار مفید است. با مصرف گوجه‌فرنگی برای مدت طولانی احساس سیری خواهید کرد.

روغن نارگیل:
یکی از بهترین مواد غذایی که وزن شما را به راحتی کم می‌کند خوردن روغن نارگیل است. نارگیل حاوی چربی‌های سالمی است که شما را متناسب و قوی نگه‌ می‌دارد. با خوردن روغن نارگیل سرعت متابولیسم افزایش یافته و در نتیجه چربی‌های شما سریع‌تر سوزانده می‌شود و انرژی‌تان افزایش خواهد یافت.

ماست:
ماست از آن جا که حاوی کلسیم و پروتئین فراوانی در خود است غذای ایده‌آلی برای کاهش وزن است.
این ماده غذایی شگفت‌انگیز با تقویت سیبستم ایمنی بدن به سلامتی کل بدن کمک می‌کند.

موز:
برای کاهش وزن فقط موز بخورید. این میوه حاوی آب فراوان و مملو از فیبر است. موز انرژی‌زای طبیعی بوده و سرشار از الکترولیت‌ها است. این ماده غذایی با داشتن نشاسته، سطح انرژی بدن را افزایش می‌دهد.

جو:
خوردن یک کاسه جو در صبح کمک خوبی برای سیری طولانی مدت شما در طی روز خواهد بود. جو حاوی آهن و منیزیم فراوانی در خود است. این ماده غذایی سطح کلسترول بدن را کاسته و احتمال خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

تخم‌مرغ:
تخم‌مرغ منبع سالمی از پروتئین‌ها محسوب می‌شود. کلید کاهش وزن خوردن دو تخم‌مرغ برای صبحانه است.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات