برای وز بودن بعد از سشوار چه کاری انجام دهیم؟

 

اگر موهای‌تان بعد از سشوار کشیدن وز می‌شود، با رعایت نکاتی که گفته می‌شود می‌توانید از آسیب‌هایی که وسایلی مثل سشوار و اتوی مو به موهای‌تان می‌زنند، جلوگیری کنید.

– برای اینکه از وز موها کم کنید، بعد از اینکه موهای خود را شامپو زدید، کمی نرم کننده کف دست خود بریزید و آن را به نوک موهای خود بزنید تا موهایتان نرم شود.

– حتما بعد از حمام صبر کنید تا کاملا آب موها کشیده شده و موها نزدیک به خشک شدن شوند و تنها کمی نمناک باشند تا برای سشوار کشیدن آماده شوند که بهتر است این کار را در مورد موهای فر و و زدر ابتدای کار بدون سشوار انجام داده و بگذارید آب مو به حالت طبیعی گرفته شود، البته در مواقعی که عجله دارید می توانید با سشواری که از بالای سر به پایین می گیرید و شانه ای که به موها می کشید آب موها را بگیرید و آنها را برای سشوار کشیدن آخر به حالت خیلی کم نمناک در آورید .

وز بودن بعد از سشوار

سرم‌های رفع وزی مو را به کف سرتان نزنید‎

– کرم مخصوص قبل از براشینگ را روی موهای تمیز نم دار که آب موها را با حوله گرفته اید، استفاده کنید. بعد از آن می توانید مو هایتان را سشوار بکشید و یا از اتوی مو استفاده کنید.

– توجه داشته باشید که برای تمیزتر شدن کار بهتر است از باد داغ سشوار و با شدت زیاد استفاده کنید که کم بودن حرارت  سشوار خود در وز کردن موها و بد حالت کردن موها بسیار تاثیر خواهد داشت .

– در مواردی که موها بسیار پر و با فر خیلی ریز و سیمی است گاهی لازم می شود موها را برای بار سوم نیز  تقسیم کرد و سشوار کشید تا کاملا صاف و بدون وز شوند

– به اندازه یک اسپری کف موس به موهای‌تان بمالید و دوباره موهای‌تان را با یک شانه دندانه درشت شانه کنید.

– سرم براق‌کننده مو بزنید. برای از بین بردن وزی مو به مقدار زیادی اسپری احتیاج ندارید.

موها را از پایین لایه جدا کنید و سشوار بکشید. سشوار را داغ و با شدت استفاده کنید. بعضی از موها دانه‌هایی ضخیم دارند و گاهی دو سه بار هر لایه به سشوار نیاز دارد. توجه داشته باشید باید سشوار داغ باشد. حرارت کم باعث وزی مو می‌شود.

– زمانی که موها را دور برس می‌پیچانید باید سشوار را به برس نزدیک کنید تا حرارت مستقیم به آن بخورد.

نکته: سرم‌های رفع وزی مو را به کف سرتان نزنید. این کار باعث می‌شود پوست سرتان چرب شود.

– در پایان کار تا آماده شدن کاملتان بهتر است موها را با یک کلیبس بزرگ در پشت سر به حالت افتاده و آویزان نه جمع بالا ببندید  تا با فعالیت و عرق کردن حالتشان تغییر نکند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بت اسپات